Termenii şi condiţiile de lucru
După finalizarea comenzii, primiţi un mail de confirmare la care este necesar să răspundeţi cu textul dvs. Noi îl punem în pagină şi vă vom trimite macheta spre verificare aşteptând din partea dvs confirmarea corectitudinii textului (bunul de tipar).
Pentru a putea fi personalizate cu textul dvs., comanda minima este 25 invitatii.
După ce bunul de tipar a fost confirmat de dvs. şi, după caz, plata avansului a fost efectuată, invitatiile vor fi executate în maxim o săptămână. Pentru termene de livrare mai rapide (1-2 zile) este necesar să ne contactaţi pentru a le realiza în regim de urgenţă.
Dacă alegeti plata ramburs, în funcţie de valoarea comenzii, este necesară achitarea în avans a 30% din valoarea totală a produselor. Aceasta se face pe baza unei facturi proforme, prin OP (ordin de plată) sau prin transfer bancar în contul: RO64 RZBR 0000 0600 1212 8509 deschis la Raiffeisen Bank Iaşi, beneficiar Sc Inovativart Srl.
După ce efectuaţi plata avansului, este necesar să ne înştiinţati prin email sau telefonic, pentru a verifica şi a putea începe lucrul la invitaţii cât mai repede posibil.
Livrarea se va face prin curierat rapid sau Posta Romană, iar costul transportului va fi suportat de client. Oferim transportul gratuit pentru comenzile de peste 590lei.
Pentru mai multe detalii sau nelămuriri sunaţi la tel: 0772.101.745.
SC INOVATIVART SRL
CUI: 26058642 | j22/1576/2009